Mivel komoly mennyiségű fénykép összegyűlt ebben a témában, gondoltam közzéteszem.
Mercedes-Benz 190 SL(R121) szívbeültetése zajlik az NSZK-beli Stuttgartban, valamikor az ötvenes évek második felében. A gyártás 1955 és 1963 között zajlott. Az 1897 cm3-es motor 105 lóerőre képes.
Mindjárt kész!
Mercedes-Benz 300 SL(W198) házassága Stuttgartban. 2996 cm3, 215-225 le. Utcára 1954-1963-ig gyártották. 3,258 db készült. 1958-as fotó.
Mercedes-Benz W113 "Pagoda" utolsó simításai. Barényi Béla sokat fáradozott a tető szilárdságának javításán, amelynek eredménye először a "Pagoda" Mercedesen jelent meg. Gyártása 1963-1971-ig tartott. 230, 250 és 280-as motorokkal volt megvásárolható, 150 és 170 lóerős változatban. Közel 50 ezer darab készült.
Mercedes-Benz W108. 1965-1972.
Mercedes W114/W115 modellek még frissen, ropogósan állnak a szalag végén. A 115-ös modellek kapták a 4 és 5 hengeres motorokat, míg a 114-es típusok a 6 hengereseket. Gyártása 1968-1976-ig zajlott, három kontinensen. 1,919,056 eladott autóval büszkélkedhetett a Mercedes. Motorválaszték: W115: 200, 200D, 220, 220D, 230,4, 240D, 300D, W114: 230, 230,6, 250, 280. Ez a típus jelenleg a második legtöbbet futott autó a világon. 1968-as fotó.
Amerikai(előtérben) és európai piacos modellek a szalag végén. 1974-es fotó.
Az autó, amelynél a minőségellenőrök túl jó munkát végeztek. Az elpusztíthatatlan legenda! De ez nem jelenti azt, hogy nem kell vigyázni rá! A W123-as a Mercedes történetében, legnagyobb példányszámban eladott típus. Összesen: 2,696,915 db 1976-1985-ig. Olyan jól fogyott, hogy kezdetben 2-3 éves várólisták alakultak ki, majd később, késleltetni kellett a gyártás leállítását, mert túl jól fogyott. Motorválaszték: 200D, 220D, 240D, 300D, 200, 230, 250, 280, de a benzinesekből volt befecskendezéses változat is. A mi családunkban is volt egy W123-as, gyönyörű, vajszínű fénnyel, tényleg igaz a legenda, miszerint a világból is kimegy. Sosem volt vele probléma. Baloldalon egy W201, ismertebb nevén "190"-es. 1984-es fotó.
A "bébi-benz", vagyis a korábban említett 190-es. 1982-1993, 1,874,668 darab.
Mercedes-Benz W124. 1985-1996.
MG MGB 1962-1980
Ferrari 330GT. 1963-1968.
Bala: Ferrari Dino 1968-1972 , Jobbra: Ferrari Daytona 1968-1973. 1968-as fotó.
Ferrari 308 1975-1985. 1978-as fotó.
Középen: Ferrari 512 BB 1973-1984, Alul: Ferrari 400 1976-1989
Lamborghini Miura. 1966-1973.
Lamborghini Espada. 1968-1978.
Lamborghini Islero. 1968-1969.
Maserati Khamsin (a két úriember mögötti Borától, jobbra)(1974-1982, összesen 430 db), Maserati Indy (a két úriember mögött kettővel)(1969-1975, összesen 1,110 db) És Masareti Bora (a két úriember mögött) (1971-1978, összesen 275 db) típusok. A képek 1974-ben készültek.
Volvo 164. 1968-1975. 1971-es fotó.
Volvo 142. 1966-1974. 1971-es fotó.
1950-es fotó.Volkswagen Beetle.
Volkswagen 1974-1983
Középen: Volkswagen Type 34.1961-1969.
Mini 1959-2000
Volkswagen Karmann Ghia 1955-1974
1956 Opel Rekord
1957 Opel Kapitan
Opel Rekord A 1963-1965
Bentley Mulsanne 1980-1992
A képen, Ferry Porsche.
Porsche 356 1948-1965
Land Rover Series 1. 1948-1958
Citroen DS. 1955-1975. 1969-es fotó.
1950 Rolls-Royce Silver Dawn. 1949-1955.
Citroen CX. 1974-1991.
Alpine Renault A 110. 1961-1977.
Renault 4. 1961-1993.
Porsche 911. 1963-. 1972-es fotó.
1948 Alfa Romeo 6C 2500.
Toyota 2000 GT. 1967-1970. Ugyan nem európai, de elfér.
Jaguar E-Type. 1961-1974. Egy darabot igazán odaadhatnának! Fel sem tűnne senkinek.
BMW 700. 1959-1965.
Hagyományos lámpás Lada 2101 (1970-1988) és dupla lámpás Lada 2103 (1972-1984).
Ezek sem európaiak, de elfér, akárcsak a lejjebb látható típus.
Volga Gaz-M24. 1968-1985.