Mivel komoly mennyiségű fénykép összegyűlt ebben a témában, gondoltam közzéteszem.

195X-Mercedes-190SL-assembly-line.jpgMercedes-Benz 190 SL(R121) szívbeültetése zajlik az NSZK-beli Stuttgartban, valamikor az ötvenes évek második felében. A gyártás 1955 és 1963 között zajlott. Az 1897 cm3-es motor 105 lóerőre képes.

Mercedes-1958-Mercedes-190SL-assembly-line-1024x617.jpgMercedes-1958-Mercedes-190SL-assembly-line-b.jpgMindjárt kész!

 

 

img1.JPG

 

 

a-Mercedes-1958-Mercedes-300SL-assembly-line.jpgMercedes-Benz 300 SL(W198) házassága Stuttgartban. 2996 cm3, 215-225 le. Utcára 1954-1963-ig gyártották. 3,258 db készült. 1958-as fotó.

a-Mercedes-195X-Mercedes-300SL-assembly-line-b.jpga-Mercedes-195X-Mercedes-300SL-assembly.jpga-195X-Mercedes-300SL-assembly-line-d.jpg

 

 

 

 

 

 

 

img1.JPG

 

196X-Mercedes-280SL-assembly-line.jpgMercedes-Benz W113 "Pagoda" utolsó simításai. Barényi Béla sokat fáradozott a tető szilárdságának javításán, amelynek eredménye először a "Pagoda" Mercedesen jelent meg. Gyártása 1963-1971-ig tartott. 230, 250 és 280-as motorokkal volt megvásárolható, 150 és 170 lóerős változatban. Közel 50 ezer darab készült.

img1.JPG

 

Mercedes_Assembly_Line.jpegMercedes-Benz W108. 1965-1972.

 

img1.JPG

 

c-Mercedes-Benz-W114-W115-Assembly-Line-1968-last-year-of-finbacks.jpgMercedes W114/W115 modellek még frissen, ropogósan állnak a szalag végén. A 115-ös modellek kapták a 4 és 5 hengeres motorokat, míg a 114-es típusok a 6 hengereseket. Gyártása 1968-1976-ig zajlott, három kontinensen. 1,919,056 eladott autóval büszkélkedhetett a Mercedes.  Motorválaszték: W115: 200, 200D, 220, 220D, 230,4, 240D, 300D, W114: 230, 230,6, 250, 280. Ez a típus jelenleg a második legtöbbet futott autó a világon. 1968-as fotó.

1974-Mercedes-240D-assembly-line.jpgAmerikai(előtérben) és európai piacos modellek a szalag végén. 1974-es fotó.

 

img1.JPG

 

Mercedes-123-assembly-line.jpgMercedes-123-body-assembly-line.jpga-Mercedes-1984-Mercedes-assembly-line.jpgAz autó, amelynél a minőségellenőrök túl jó munkát végeztek. Az elpusztíthatatlan legenda! De ez nem jelenti azt, hogy nem kell vigyázni rá! A W123-as a Mercedes történetében, legnagyobb példányszámban eladott típus. Összesen: 2,696,915 db 1976-1985-ig. Olyan jól fogyott, hogy kezdetben 2-3 éves várólisták alakultak ki, majd később, késleltetni kellett a gyártás leállítását, mert túl jól fogyott. Motorválaszték: 200D, 220D, 240D, 300D, 200, 230, 250, 280, de a benzinesekből volt befecskendezéses változat is. A mi családunkban is volt egy W123-as, gyönyörű, vajszínű fénnyel, tényleg igaz a legenda, miszerint a világból is kimegy. Sosem volt vele probléma. Baloldalon egy W201, ismertebb nevén "190"-es. 1984-es fotó.

 

img1.JPG

 

a-Mercedes-198X-Mercedes-190E-assembly-line.jpgA "bébi-benz", vagyis a korábban említett 190-es.  1982-1993, 1,874,668 darab. 

 

img1.JPG

 

 

Mercedes_w124_manufacturing_stuttgart_6.jpgMercedes-Benz W124. 1985-1996.

 

img1.JPG

 

196X-MG-assembly-line-a.jpga-196X-MGB-assembly-line-b.jpgMG MGB 1962-1980 

 

img1.JPG

 

ferrari330tumblr_mww948gnyY1rctae8o1_1280.jpgFerrari 330GT. 1963-1968.

 

img1.JPG

 

1968-Ferrari-Dino-assembly-line.jpgBala: Ferrari Dino 1968-1972 , Jobbra: Ferrari Daytona 1968-1973. 1968-as fotó.

 

img1.JPG

 

1978-Ferrari-308-assembly-line-a.jpg1978-Ferrari-308-assembly-line-b.jpgFerrari 308 1975-1985. 1978-as fotó.

 

img1.JPG

 

a-Ferrari-assembly-line.jpgKözépen: Ferrari 512 BB 1973-1984, Alul: Ferrari 400 1976-1989

 

img1.JPG

 

tumblr_mv0ou1fcrr1rctae8o1_1280.jpgtumblr_mv6gvcEJGC1rctae8o6_1280.jpgLamborghini Miura. 1966-1973.

 

img1.JPG

 

Lamborghini-Factory-in-1969.jpgLamborghini Espada. 1968-1978.

 

img1.JPG

 

isleroespadatumblr_mxqud86Wnb1rctae8o1_1280.jpgLamborghini Islero. 1968-1969.

 img1.JPG

160712931_0.jpg160712968_1.jpg160743715_1.jpg160712963_0.jpgMaserati Khamsin (a két úriember mögötti Borától, jobbra)(1974-1982, összesen 430 db), Maserati Indy (a két úriember mögött kettővel)(1969-1975, összesen 1,110 db) És Masareti Bora (a két úriember mögött) (1971-1978, összesen 275 db) típusok. A képek 1974-ben készültek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img1.JPG

 

1971-Volvo-164-assembly-line1.jpgVolvo 164. 1968-1975. 1971-es fotó.

1971-Volvo-164-assembly-line.jpgVolvo 142. 1966-1974. 1971-es fotó.

 

img1.JPG

 

20110422volkswage3.jpg1950-VW-Beetle-Assembly-Line-BW.jpg1950-es fotó.daily_picdump_294_89.jpgg-volkswagen-assembly-line.jpga-Karmann-Assembly-Line.jpgcab02.jpg1972-VW-1302-Super-Beetle-Assembly-Line.jpg1973-VW-1303-Super-Beetle-Assembly-Line.jpg1973-VW-Beetle-Assembly-Line-End.jpgVolkswagen Beetle.

 

img1.JPG

 

Volkswagen-Rabbit-assembly-line.jpgVolkswagen 1974-1983

 

img1.JPG

 

sm263c.jpgKözépen: Volkswagen Type 34.1961-1969.

 

img1.JPG

 

a-Mini-assembly-line-b.jpga-Mini-assembly-line-a.jpgMini 1959-2000

 

img1.JPG

 

a-Volkswagen-195X-Volkswagen-Karmann-Ghia-assembly-line.jpgVolkswagen Karmann Ghia 1955-1974

 

img1.JPG

 

1956 opel60_57.JPG1956 opel_3.JPG$(KGrHqR,!n4FJKMDpNyeBS(Yglz,6Q~~60_3.JPG1956 Opel Rekord

 

img1.JPG

 

1957 opel~60_3.JPG1957 Opel Kapitan

 

img1.JPG

 

endkontrolle-des-opel-rekord-a-im-werk-ruesselsheim-1963-5490281716316599802.jpgOpel Rekord A 1963-1965

 

img1.JPG

 

independence_days_08.jpg Bentley Mulsanne 1980-1992

 

img1.JPG

 

porsche-356-assembly-line.jpgferryporsche100jahref901.jpgA képen, Ferry Porsche.

porsche 356.jpgPorsche 356 1948-1965

 

img1.JPG

 

series 1 land rover.jpgLand Rover Series 1. 1948-1958

 

img1.JPG

 

1969-Citroen-DS-assembly-line.jpgCitroen DS. 1955-1975. 1969-es fotó.

 

img1.JPG

 

120109021533-ros-roycen-1950-horizontal-gallery.jpg1950 Rolls-Royce Silver Dawn. 1949-1955.

 

img1.JPG

 

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7_1.jpg8.jpg9.jpg10_1.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpgCitroen CX. 1974-1991.

 

img1.JPG

 

tumblr_murz6hCsmh1rctae8o1_1280.jpgalpine-a110-assembly-line.jpgAlpine Renault A 110. 1961-1977.

 

img1.JPG

 

renault-4-assembly-line.jpgRenault 4. 1961-1993.

 

img1.JPG

 

911og_04.jpg

Porche_08.jpgPorche_04.jpgPorche_06.jpgPorche_10.jpgPorsche 911. 1963-. 1972-es fotó.

 

img1.JPG

 

194806-AR-6C-2500-AT-FACTORY.jpg194806-AR-6C-2500-AT-FACTORY_02.jpg194806-AR-6C-2500-AT-FACTORY_03.jpg1948 Alfa Romeo 6C 2500. 

 

img1.JPG

 

2233995465c7c2833258o.jpgToyota 2000 GT. 1967-1970. Ugyan nem európai, de elfér.

 

img1.JPG

 

assembly-line.jpgtumblr_muq386vg0D1rctae8o1_1280.pnge-type-ok a jaguar coventryi gyárában.jpgJaguar E-Type. 1961-1974. Egy darabot igazán odaadhatnának! Fel sem tűnne senkinek.

 

img1.JPG

 

bmw-700-assembly-line.jpgbmw_700_prod1_62.jpgBMW 700. 1959-1965.

 

img1.JPG

 

VAZ51.jpg1970ZsiguliVAZ22.jpgVAZ4457.jpgVAZ25_iixy.jpgVAZ31_7.jpgHagyományos lámpás Lada 2101 (1970-1988) és dupla lámpás Lada 2103 (1972-1984).

VAZ4446.jpgEzek sem európaiak, de elfér, akárcsak a lejjebb látható típus.

 

img1.JPG

 

Picture 323.jpgVolga Gaz-M24. 1968-1985.

 

img1.JPG

 

Szerző: Hood  2014.03.01. 10:46 Szólj hozzá!

Címkék: Mini Ferrari Land Rover Alfa Romeo Opel BMW Porsche Volkswagen Bentley Volga Lada Volvo Mercedes Lamborghini Citroen Renault Rolls-Royce Jaguar Rekord MG Fotósorozat Európai Szerelőszalagokról és Gyárudvarokról

A bejegyzés trackback címe:

https://hosszumotorhazteto.blog.hu/api/trackback/id/tr185836875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása